مدیریت زمان انتظار در مرکز پت‌سی‌تی خاتم

مرکز پت­­ سی ­­تی­­ خاتم، با درک نگرانی­­ و دغدغه بیماران در دوران همه­­ گیری ویروس کرونا و نیز لزوم رعایت فاصله­­ گذاری اجتماعی، فرآیند نوبت ­­دهی در این مرکز را به شکل جدیدی مورد ساماندهی قرار داد.

طی این اقدام، نوبت ­­دهی بیماران در این مرکز به شیوه­­ای هدایت و راهبری می ­­شود که مراجعه­­ کنندگان به طور منظم و مطابق وقت تعیین شده قبلی به انجام و پی­­گیری امور تشخیصی پیشرفته بپردازند و به میزان قابل ملاحظه­­ ای، کمترین زمان ممکن را در سالن انتظار سپری کنند. هم­­چنین در راستای تحقق هر چه بیشتر این مهم، پزشکان مرکز پت­­ سی­­ تی­­ خاتم قبل از مراجعه بیمار و طی تماس تلفنی به منظور حصول اطمینان بیشتر از وضعیت سلامتی فرد مراجعه ­­کننده، اقدام به گرفتن شرح حال، بررسی مدارک و چگونگی وضعیت وجود یا عدم وجود بیماری­­ های حاد در بیمار می ­­نمایند.

اقدام مذکور که در راستای پیشگیری از ابتلا و انتشار ویروس کرونا صورت می ­­گیرد، در کنار سایر تدابیر بهداشتی مرکز پت­­ سی­­ تی­­ خاتم باعث ایجاد محیطی کم­­ خطر و با ضریب ایمنی بالا شده است که حافظ هر چه بیشتر سلامتی بیماران خواهد بود.

مرکز پت­­ سی­­ تی­­ خاتم، با هدف تبدیل این مرکز تشخیصی به قطب انجام روش ­­های مبتنی بر پزشکی هسته ­­ای،  علاوه بر ارایه تجهیزات لازم نظیر گان، ماسک، کاور کفش، شلوار و دست­­کش یک بار مصرف و ماده ضدعفونی­­ کننده دست برای بیماران و تمامی پرسنل، ضدعفونی کردن تمامی فضاهای عمومی بخش به طور منظم، هوشمندسازی و کنترل ابزارهای الکترونیکی بدون تماس فیزیکی اعم از به کارگیری کارت هویت و کلیدهای روشنایی بدون لمس در کنار ایمن سازی کلیه دستگاه­­ ها و تجهیزات با استفاده از پوشش مناسب و تعویض آن برای هر بیمار، به   پوشاندن تخت­­ های مرکز قبل از پذیرش بیمار با ملحفه­­ های یک­­بار مصرف نیز پرداخته است. در راستای رعایت فاصله­­­­ گذاری اجتماعی نیز چیدمان مبلمان سالن انتظار نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند و به میزان یک و نیم متر از یکدیگر فاصله دارند.

مجلات و نشریات

اطلاعات تماس

02192002202

info@petctkhatam.ir

آدرس: خيابان وليعصر، بالاتر از بلوار ميرداماد، خيابان رشيد ياسمي، بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي خاتم الانبياء(ص)