نکات آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس در مهمانی

نکاتی که در مهمانی باید رعایت گردد :
سعی کنید حتی الامکان از رفتن به مهمانی و شرکت در تجمع های گروهی اجتناب نمایید.
۱. سعی نمایید که مراسم ها و برنامه های دید و بازدید خانوادگی از قبل برنامه ریزی شده را با رعایت اصول اخلاقی و با تاکید بر اپیدمی کرونا کنسل نمایید.
۲. سعی نمایید به جای مراجعات حضوری جهت گفتگوهای خانوادگی یا همسایگی و یا دوستانه از تلفن یا شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.
۳. در صورت ضرورت جهت حضور در منزل نزدیکان مانند پدر و مادر سعی کنید موارد زیر را رعایت کنید.
۴ .از سلامت عمومی اعضای خانواده میزبان و یا افراد مهمان در منزل خودتان مطمئن شوید که حداقل علائم سرماخوردگی یا آنفلونزا نداشته باشند.
۵. به صورت کاملاً محترمانه و با تاکید بر اهمیت اپیدمی کرونا در مورد رعایت اصول بهداشت فردی توسط اعضای خانواده میزبان و یا مدعو و نیز گندزدایی مکرر محیط خانه مطمئن شوید.
۶. به صورت کاملاً محترمانه و با تاکید بر اهمیت اپیدمی کرونا از مدعوین بخواهید که بلافاصله بعد از ورود به منزل قبل تماس محیطی، بین فردی و نشستن دست هایشان را با آب و صابون بشویند.
۷. به صورت کاملاً محترمانه و با تاکید بر اهمیت اپیدمی کرونا اگر مهمان هستید بالفاصله بعد از ورود به منزل میزبان و قبل تماس محیطی و نشستن دست هایتان را با آب و صابون بشویید.
۸. در هر دو شرایط بالا بعد از در آوردن لباس ها و گذاشتن آنها در جایی جداگانه و به دور از تماس با لباس های دیگر مجدداً دست ها شسته شود.
۹. در صورت مشاهده عدم رعایت اصول بهداشت فردی و بهداشت پخت و پز توسط میزبان قبل از هر گونه خوردن و آشامیدن با آوردن عذر و بهانه فردی مجلس یا منزل میزبان را ترک نمایید.
۱۰. اگر با میزبان راحت نیستید سعی نمایید از مصرف مواد غذایی خام و نیم پز خودداری نمایید .
۱۱. از خوردن مواد غذایی که نیازمند تهیه مستقیم با دست و بدون نیاز به پخت با حرارت اجاق گاز است (مانند سالاد و یا انار دانه دانه شده) اجتناب نمایید.
۱۲. سعی کنید مواد غذایی مانند سوپ و آش که هنگام آوردن به میز غذا داغ و پرحرارتند و امکان تماس دست با آن نیست میل کنید.
۱۳. سعی نمایید از نان های بسته بندی نشده که احتمال تماس دستی وجود دارد استفاده نکنید.
 دوباره تاکید می گردد حتی الامکان از خوردن مواد غذایی که احتمال تماس دست فرد دیگری بعد ازپخته شدن آن وجود دارد اجتناب نمایید.

مجلات و نشریات

اطلاعات تماس

02192002202

info@petctkhatam.ir

آدرس: خيابان وليعصر، بالاتر از بلوار ميرداماد، خيابان رشيد ياسمي، بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي خاتم الانبياء(ص)