تصویربرداری مولکولی در سرطان پروستات با تمایز نوراندوکرین

در كنگره سرطان‌هاي دستگاه ادراري ارايه شد:

تصویربرداری مولکولی در سرطان پروستات با تمایز نوراندوکرین

تصویربرداری مولکولی در سرطان پروستات با تمایز نوراندوکرین (Molecular Imaging in Neuroendocrine Differentiation of Prostate Cancer) در كنگره (وبينار) سرطان‌هاي دستگاه ادراري مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل مركز پت‌سي‌تي‌ خاتم، اين سخنرانی توسط دكتر قاسمعلي ديوبند، متخصص پزشكي هسته‌اي مركز پت‌سي‌تي‌ خاتم ارایه شده و علاوه بر آنچه که در اين رویداد مورد توجه قرار گرفته است، اهميت ساز و كار چگونگي تامين راديوداروهاي مورد استفاده در انجام اين روش تشخيصي است. در حال حاضر بر خلاف وجود برخي تحريم‌هاي جهاني، تمام رادیوداروهای استفاده شده برای تصویربرداری مولکولی سرطان پروستات به طور کامل در داخل کشور تهيه و تولید می شوند. به طوري كه مي‌توان اين ادعا را مطرح كرد كه در شرايط كنوني هر دارویی که در این زمینه در کشورهای پیشرفته مورد استفاده و کاربرد قرار مي‌گيرد با همان كيفيت و با هزینه بسیار کمتر برای بیماران در داخل کشور ساخته مي‌شود.

كنگره (وبينار) سرطان‌هاي دستگاه ادراري توسط مركز تحقيقات سرطان‌هاي دستگاه ادراري تناسلي بيمارستان امام خميني(ره) براي گروه‌هاي هدف اورولوژي، هماتولوژي انكولوژي و راديوتراپي انكولوژي برگزار شد. مركز پت‌سي‌تي‌ خاتم، علاوه بر حضور در اين كنگره، ارايه دهنده دو سخنرانی از آخرين دستاوردهاي موجود در اين حوزه بود كه مورد استقبال شركت‌كنندگان نيز قرار گرفت.

جهت مطالعه فايل مرتبط با موضوع تصویربرداری مولکولی در سرطان پروستات با تمایز نوراندوکرین، ارایه شده توسط دكتر قاسمعلي ديوبند كليك نماييد.

دانلود فایل ضمیمه با فرمت پی دی اف

دانلود فایل ضمیمه با فرمت پاور پوینت

مجلات و نشریات

اطلاعات تماس

02192002202

info@petctkhatam.ir

آدرس: خيابان وليعصر، بالاتر از بلوار ميرداماد، خيابان رشيد ياسمي، بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي خاتم الانبياء(ص)